نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین توانمند سازی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه شعب بانک ملی کرمان)

سعید عبادی فر؛ مریم مصباحی

دوره 1، شماره 2 ، اسفند 1400، ، صفحه 1-17

https://doi.org/10.22034/jbme.2022.322392.1011

چکیده
  هدف این تحقیق بررسی رابطه بین توانمند سازی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در شعب بانک ملی کرمان بوده است. این پژوهش از نظر ماهیت و روش از نوع توصیفی – همبستگی و از منظر هدف، کاربردی است. جامعه آماری شامل کلیه کارکنان شعب بانک ملی کرمان که در سال1400 تعداد آنها 240 نفر بوده و به دلیل محدودیت جامعه ...  بیشتر